TRITANIUM

Frequently asked questions

Information about products

Compression pressure refers to externally produced mechanical pressure, which is used to raise the compression / pressure on the tissue in a controlled manner.

The products of the higher pressure category are specially designed for exercise, intensive training and competitive use. The products of the lower pressure category are intended for recovery from sports performance/strain as well as work and travel use. If you are purchasing products for therapeutic use for the first time, our physiotherapist will help you choose a suitable product.

Size selection instructions and size charts can be found at the bottom of each online store product page (when you scroll down the product card). In addition, the size charts can always be found on the back cover of the product packaging. If you have difficulties choosing the right size, our customer service will help you at: info@tritaniumstore.fi or by phone at 044 2316 120.

Kaikki tuotteet lähetetään asiakkaillemme Tritaniumin omalta toimipisteeltä Joensuusta, osoitteesta Helatie 4, 80100 Joensuu.

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus lähetyksen vastaanottohetkestä alkaen. Asiakas vastaa palautuksista aiheutuneista kustannuksista.
Kuluttajan on aina ilmoitettava tilauksen peruutuksesta myyjälle ja palautusilmoitus tehdään asiakastilin palautustoiminnon kautta.

Kun haluat palauttaa tuotteen / tuotteita, niin toimi seuraavasti:

Jos haluat palauttaa tilauksesi kokonaan tai osittain, kirjaudu asiakastilillesi käyttäen sähköpostia, jolla olet tehnyt tilauksen.
Asiakastilillesi pääset sivujemme Kirjaudu -kohdasta. Asiakastilin kirjautumiseen pääset myös suoraan tästä linkistä. Asiakastilillä on nähtävissä kaikki tilauksesi Tritaniumstore -verkkokaupasta, jotka olet tehnyt kyseisellä sähköpostiosoitteella.

Palautusohjeet:

  1. Klikkaa tilausta, jonka haluat palauttaa
  2. Tilauksen oikeassa ylänurkassa on "Pyydä palautusta" painike
  3. Valitse palautukselle palautusta kuvaava syy pudotusvalikosta
  4. Klikkaa "Pyydä palautusta"
  5. Aikajanalta voit seurata tilauksesi tapahtumahistoriaa.
  6. Käsittelemme palautuspyynnöt normaalisti seuraavana arkipäivänä
  7. Saat ilmoituksen sähköpostiisi, kun palautuspyyntösi on hyväksytty
  8. Hyväksytyn palautusilmoituksen yhteydessä saat ohjeet ja palautusosoitteen palautuksen lähetystä varten
  9. Pakkaa palautuksesi hyvin ja varmista, että palautus sisältää yhteystietosi ja tiedot tilauksestasi
  10. Sulje palautettava lähetys hyvin, säilytä kaikki palautusasiakirjat ja saamasi seurantakoodi

Huom! Pidäthän huolen siitä, että palautettavat tuotteet ovat puhtaita, myyntikuntoisia ja huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen pakattuja, sillä palautusosastomme taitavat työntekijät arvioivat jokaisen palautustuotteen kunnon tapauskohtaisesti. Valitettavan usein palautetut tuotteet ovat huonossa kunnossa (likaisia, rikkinäisiä, käytettyjä, hajuhaitallisia tms.), jolloin joudumme tekemään paljon töitä saadaksemme tuotteet takaisin myyntikuntoon. Näin ollen on erittäin tärkeää, että palautetut tuotteet ovat yhtä puhtaita ja hyvässä kunnossa kuin ne ovat olleet saapuessa. On myös tärkeää, että palautusta tehdessä tuotteet viikataan ja laitetaan takaisin alkuperäiseen pussiin / pakettiin. Tuotetta ei siis kannata rutistaa kasaan ja ”sulloa” sitä pussiin, sillä se aiheuttaa käsittelijöille lisää työtä ja vaivaa.

 Tuotetta voi sovittaa normaalisti, mutta selkeästi käytössä olleen tai likaisen tuotteen hinnasta myyjällä on oikeus vähentää tuotteen arvonalenemista vastaavat kustannukset. Jos asiakas palauttaa tuotteen, joka ei täytä palautettavalle tuotteelle asetettuja vaatimuksia (esimerkiksi palautetussa vaatteessa on tahroja, koiran- tai kissankarvoja, hilsettä, hienhajua/hajuvettä), peritään 30 % - 50 % arvonalenemiskulu tuotteen arvosta. Arvonalenemiskulun suuruus riippuu siitä, että onko tuote myyntikelvoton tai kuinka paljon työtä tuotteen palauttaminen alkuperäiseen kuntoon vaatii.

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, saat tästä ilmoituksen sähköpostiisi. Palautamme palautettujen tuotteiden hinnan sinulle 1-2 arkipäivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Palautussumma palautetaan aina alkuperäiselle maksutavalle.

Tritanium ei vastaa kadonneista palautuslähetyksistä, joten säilytä palautuksesi kaikki palautusasiakirjat ja seurantakoodi mahdollista myöhempää palautuksen seurantaa varten.

Muuta huomioitavaa:

  • Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Noutamattomista tilauksista veloitamme 20,00 euron käsittelykulun.
  • Palautettavan tuotteen voi palauttaa myös liikkeellemme osoitteeseen Helatie 4, 80100 Joensuu. Varmista kuitenkin, että tilauksesi on vastaanotettu ja olet saanut siitä kuittauksen. Emme vastaanota muihin osoitteisiin tai muilla toimitustavoilla toimitettuja palautuksia.
  • Palautettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Myyjällä on oikeus vähentää tuotteen arvonalenemista vastaavat kustannukset.
  • Palautettavat tuotteet tulee lähettää viipymättä tai viimeistään 7 vuorokauden kuluessa hyväksytyn palautusilmoituksen jälkeen.
  • Huolehdithan palautuksen mukaan yhteystietosi ja palautettavan tilauksen tiedot.
  • Palautettavat tuotteet tulee pakata hyvin. Emme vastaa huonosti pakattujen tuotteiden hajoamisesta, kadonneista paketeista tai noutamattomien toimitusten kustannuksista.
  • Säilytä palautusta koskevat dokumentit huolellisesti myöhempää käyttöä varten.
  • Tilauksen peruutus on mahdollista niin kauan kunnes tilaus on otettu käsittelyyn. Tällöin voit ilmoittaa tilauksen peruutuksesta vapaamuotoisesti laittamalla sähköpostia osoitteeseen: info@tritaniumstore.fi

Voimme pidättäytyä maksun palautuksesta, kunnes tuotteet ovat palautuneet. Seuraathan itse aktiivisesti palautuslähetystä. Tapauksissa, jossa kuljetusyhtiö kadottaa palautuslähetyksen, ole viipymättä yhteydessä Tritaniumin asiakaspalveluun.

Huomaathan, että palauttamalla tuotteita saatat menettää oikeutesi tilaushetkellä saamiisi etuihin, kuten esimerkiksi ilmaisiin toimituskuluihin, alennuksiin tai ylimääräisiin kaupan päälle annettuihin tuotteisiin. Vähennämme etujen arvon automaattisesti palautettavasta summasta.

Kun haluat vaihtaa tuotteen toiseen, niin toimi seuraavasti:
  1. Palauta alkuperäinen tuote käyttämällä asiakastilin palautustoimintoa
  2. Valitse palautuksen syyksi "Muu" ja kirjoita kommenttikenttään "Vaihto toiseen tuotteeseen", jolloin saamme tiedon vaihdosta
  3. Kun palautuksesi on hyväksytty, saat sähköpostiin palautusohjeet alkuperäiselle tuotteelle
  4. Voit odottaa että, palautuksesi on saapunut meille tai voit tehdä heti uuden tilauksen vaihdettavalle tuotteelle
  5. Käsittelemme saapuneet palautukset tavallisesti samana päivänä
  6. Palautettava summa hyvitetään aina alkuperäiselle maksutavalle ja palautussumma näkyy maksutavalla 1-2 pankkipäivän kuluessa palautuksen kirjauksesta.

General

Domestic shipping can take up to 5 business days.

Foreign shipping could take up to 14 business days.

Due to global supply chain challenges, shipping times could be longer than usual.

The products have a 14-day return right from the moment of receiving the shipment. The consumer must always and separately notify the seller of the cancellation of the order. Order cancellation can be reported freely using this form or by sending an email to: info@tritaniumstore.fi

If it is a product exchange or the product has a clear manufacturing defect, we do not charge handling costs for the return. In other cases, we charge a handling fee related to Posti's prepaid customer return freight (letter €4.00 / package €8.00). Note! By returning the product(s) at your own expense, handling costs are not charged. The purchase amount minus any handling costs will be returned to the customer as soon as the product has been returned to us. The product to be returned / exchanged must be in completely original condition (manufacturer's product labels, etc.), unused and sellable. If the product has been put into use, the customer is responsible for the decrease in the product's value. If you cancel the transaction and do not notify us as instructed or in any other way before returning the products, the transaction made is binding and the payment you made for it remains valid.

Letter Economy: The product / products are delivered by letter to your home mailbox. The price of mailing is €3.90 and orders over €80.00 are delivered without shipping costs. Estimated delivery time approx. 1-2 weeks, NO tracking code.

Letter Priority: The product / products are delivered by letter to your home mailbox. The price of mailing is €4.90. Estimated delivery time approx. 1 week, No tracking code.

Package: The products are delivered to the nearest pick-up point as a postal package and the shipment always has a tracking code. The price of the package is €6.90. Estimated delivery time 2-3 business days.

Express package to the door: Products are delivered to the door as a postal package and the shipment always has a tracking code. The price of the Express package is €9.90. Estimated delivery time 1-2 business days.

Pick up: Free pick up of products from the company office at Helatie 4, 80100 Joensuu.

Products and possible delivery costs are paid when ordering. Paytrail Oyj (2122839-7) and the PayPal payment service act as the implementation of the payment brokerage service and the payment service provider. Payment methods used in the online store: Online payment buttons of all domestic banks: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Saästöpankki, POP Bank, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken and S-Pankki Card payment: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard and American Express Invoice and Installment service: Jousto and Walley (formerly Collector Bank) Walley's general conditions Mobile payment: MobilePay PayPal payment service

The placed order can be tracked via the order tracking pages. After order confirmation, the customer also receives up-to-date payment and delivery confirmations by email, so it is easy to follow the progress of the order. You can also print a receipt via the order tracking page.

The campaign or gift card code is asked on the right side of the shopping cart / checkout page. After entering and saving the code, the system automatically calculates the discount to the prices.

If the product has been lost during transport, damaged or the wrong product has been delivered to the customer, the customer must report the error immediately by e-mail to info@tritaniumstore.fi or by phone to our customer service (044 2316 120). Notification of incorrect delivery or defective product must be made within 14 days of receiving the product. If the package is damaged in the mail, the product must be immediately complained to the mail.

Problems caused by normal wear and tear, incorrect use of the product or neglect of care instructions do not entitle you to a complaint. In cases of doubt, the claimed products are delivered to the manufacturer, in which case the processing usually takes several weeks. If it is a clear manufacturing error, we will deliver a replacement product immediately.

You can see all our dealers by location here .

Kyllä, Tritanium on 100% suomalainen brändi. Tuotesuunnittelu ja päätoimipiste sijaitsevat Pohjois-Karjalassa, Joensuussa.