TRITANIUM
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Tietoa tuotteista
Kompressiopaineella tarkoitetaan ulkoisesti tuotettua mekaanista painetta, jolla nostetaan hallitusti kudoksen kohdistuvaa puristusta / painetta. Painevaikutuksen myötä kehossa saadaan aikaan haluttuja fysiologisia vaikutuksia, joita voidaan hyödyntää mm. urheilussa, palautumisessa, työssä ja matkustamisessa, sekä terapeuttisessa käytössä.
Korkeamman paineluokan tuotteet on suunniteltu erityisesti liikuntaan, intensiiviseen harjoitteluun ja kilpailukäyttöön. Matalamman paineluokan tuotteet on tarkoitettu puolestaan urheilusuorituksesta / rasituksesta palautumiseen sekä työ- ja matkustuskäyttöön. Jos hankit tuotteita ensimmäistä kertaa terapeuttiseen käyttöön, fysioterapeuttimme auttaa sinua sopivan tuotteen valinnassa.
Löydät jokaisesta tuotekortista kohdan "Kokotaulukko & mittausohjeet", josta löydät selkeät ohjeet oikean kokoisen tuotteen valintaan liittyen. Pääset katsomaan mittausohjeet ja kokotaulukot yleisesti myös täältä.
Jos sinulla on vaikeuksia oikean koon valinnassa, asiakaspalvelumme auttaa sinua osoitteessa: info@tritaniumstore.fi tai puhelimitse numerosta 044 2316 120.
Kaikki tuotteet lähetetään asiakkaillemme Tritaniumin omalta toimipisteeltä Joensuusta, osoitteesta Helatie 4, 80100 Joensuu.
Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus lähetyksen vastaanottohetkestä alkaen. Asiakas vastaa palautuksista aiheutuneista kustannuksista.
Kuluttajan on aina ilmoitettava tilauksen peruutuksesta myyjälle ja palautusilmoitus tehdään asiakastilin palautustoiminnon kautta.
Kun haluat palauttaa tuotteen / tuotteita, niin toimi seuraavasti:
Jos haluat palauttaa tilauksesi kokonaan tai osittain, kirjaudu asiakastilillesi käyttäen sähköpostia, jolla olet tehnyt tilauksen.
Asiakastilillesi pääset sivujemme Kirjaudu -kohdasta. Asiakastilin kirjautumiseen pääset myös suoraan tästä linkistä. Asiakastilillä on nähtävissä kaikki tilauksesi Tritaniumstore -verkkokaupasta, jotka olet tehnyt kyseisellä sähköpostiosoitteella.
Palautusohjeet:
- Klikkaa tilausta, jonka haluat palauttaa
- Tilauksen oikeassa ylänurkassa on "Pyydä palautusta" painike
- Valitse palautukselle palautusta kuvaava syy pudotusvalikosta
- Klikkaa "Pyydä palautusta"
- Aikajanalta voit seurata tilauksesi tapahtumahistoriaa.
- Käsittelemme palautuspyynnöt normaalisti seuraavana arkipäivänä
- Saat ilmoituksen sähköpostiisi, kun palautuspyyntösi on hyväksytty
- Hyväksytyn palautusilmoituksen yhteydessä saat ohjeet ja palautusosoitteen palautuksen lähetystä varten
- Pakkaa palautuksesi hyvin ja varmista, että palautus sisältää yhteystietosi ja tiedot tilauksestasi
- Sulje palautettava lähetys hyvin, säilytä kaikki palautusasiakirjat ja saamasi seurantakoodi
Huom! Pidäthän huolen siitä, että palautettavat tuotteet ovat puhtaita, myyntikuntoisia ja huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen pakattuja, sillä palautusosastomme taitavat työntekijät arvioivat jokaisen palautustuotteen kunnon tapauskohtaisesti. Valitettavan usein palautetut tuotteet ovat huonossa kunnossa (likaisia, rikkinäisiä, käytettyjä, hajuhaitallisia tms.), jolloin joudumme tekemään paljon töitä saadaksemme tuotteet takaisin myyntikuntoon. Näin ollen on erittäin tärkeää, että palautetut tuotteet ovat yhtä puhtaita ja hyvässä kunnossa kuin ne ovat olleet saapuessa. On myös tärkeää, että palautusta tehdessä tuotteet viikataan ja laitetaan takaisin alkuperäiseen pussiin / pakettiin. Tuotetta ei siis kannata rutistaa kasaan ja ”sulloa” sitä pussiin, sillä se aiheuttaa käsittelijöille lisää työtä ja vaivaa.
Tuotetta voi sovittaa normaalisti, mutta selkeästi käytössä olleen tai likaisen tuotteen hinnasta myyjällä on oikeus vähentää tuotteen arvonalenemista vastaavat kustannukset. Jos asiakas palauttaa tuotteen, joka ei täytä palautettavalle tuotteelle asetettuja vaatimuksia (esimerkiksi palautetussa vaatteessa on tahroja, koiran- tai kissankarvoja, hilsettä, hienhajua/hajuvettä), peritään 30 % - 50 % arvonalenemiskulu tuotteen arvosta. Arvonalenemiskulun suuruus riippuu siitä, että onko tuote myyntikelvoton tai kuinka paljon työtä tuotteen palauttaminen alkuperäiseen kuntoon vaatii.
Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, saat tästä ilmoituksen sähköpostiisi. Palautamme palautettujen tuotteiden hinnan sinulle 1-2 arkipäivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Palautussumma palautetaan aina alkuperäiselle maksutavalle.
Tritanium ei vastaa kadonneista palautuslähetyksistä, joten säilytä palautuksesi kaikki palautusasiakirjat ja seurantakoodi mahdollista myöhempää palautuksen seurantaa varten.
Muuta huomioitavaa:
- Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Noutamattomista tilauksista veloitamme 20,00 euron käsittelykulun.
- Palautettavan tuotteen voi palauttaa myös liikkeellemme osoitteeseen Helatie 4, 80100 Joensuu. Varmista kuitenkin, että tilauksesi on vastaanotettu ja olet saanut siitä kuittauksen. Emme vastaanota muihin osoitteisiin tai muilla toimitustavoilla toimitettuja palautuksia.
- Palautettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Myyjällä on oikeus vähentää tuotteen arvonalenemista vastaavat kustannukset.
- Palautettavat tuotteet tulee lähettää viipymättä tai viimeistään 7 vuorokauden kuluessa hyväksytyn palautusilmoituksen jälkeen.
- Huolehdithan palautuksen mukaan yhteystietosi ja palautettavan tilauksen tiedot.
- Palautettavat tuotteet tulee pakata hyvin. Emme vastaa huonosti pakattujen tuotteiden hajoamisesta, kadonneista paketeista tai noutamattomien toimitusten kustannuksista.
- Säilytä palautusta koskevat dokumentit huolellisesti myöhempää käyttöä varten.
- Tilauksen peruutus on mahdollista niin kauan kunnes tilaus on otettu käsittelyyn. Tällöin voit ilmoittaa tilauksen peruutuksesta vapaamuotoisesti laittamalla sähköpostia osoitteeseen: info@tritaniumstore.fi
Voimme pidättäytyä maksun palautuksesta, kunnes tuotteet ovat palautuneet. Seuraathan itse aktiivisesti palautuslähetystä. Tapauksissa, jossa kuljetusyhtiö kadottaa palautuslähetyksen, ole viipymättä yhteydessä Tritaniumin asiakaspalveluun.
Huomaathan, että palauttamalla tuotteita saatat menettää oikeutesi tilaushetkellä saamiisi etuihin, kuten esimerkiksi ilmaisiin toimituskuluihin, alennuksiin tai ylimääräisiin kaupan päälle annettuihin tuotteisiin. Vähennämme etujen arvon automaattisesti palautettavasta summasta.
Kun haluat vaihtaa tuotteen toiseen, niin toimi seuraavasti:
- Palauta alkuperäinen tuote käyttämällä asiakastilin palautustoimintoa
- Valitse palautuksen syyksi "Muu" ja kirjoita kommenttikenttään "Vaihto toiseen tuotteeseen", jolloin saamme tiedon vaihdosta
- Kun palautuksesi on hyväksytty, saat sähköpostiin palautusohjeet alkuperäiselle tuotteelle
- Voit odottaa että, palautuksesi on saapunut meille tai voit tehdä heti uuden tilauksen vaihdettavalle tuotteelle
- Käsittelemme saapuneet palautukset tavallisesti samana päivänä
- Palautettava summa hyvitetään aina alkuperäiselle maksutavalle ja palautussumma näkyy maksutavalla 1-2 pankkipäivän kuluessa palautuksen kirjauksesta.
Yleistä
Tavoitat asiakaspalvelijamme arkisin klo 10-15 välisenä aikana seuraavista numeroista:
- 044 2395 790
- 044 7777 501
- 044 2316 120
Voit ottaa yhteyttä meihin myös sähköpostitse:
info@tritaniumstore.fi
Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus lähetyksen vastaanottohetkestä alkaen. Asiakas vastaa palautuksista aiheutuneista kustannuksista.
Kuluttajan on aina ilmoitettava tilauksen peruutuksesta myyjälle ja palautusilmoitus tehdään asiakastilin palautustoiminnon kautta.
Kun haluat palauttaa tuotteen / tuotteita, niin toimi seuraavasti:
Jos haluat palauttaa tilauksesi kokonaan tai osittain, kirjaudu asiakastilillesi käyttäen sähköpostia, jolla olet tehnyt tilauksen.
Asiakastilillesi pääset sivujemme Kirjaudu -kohdasta. Asiakastilin kirjautumiseen pääset myös suoraan tästä linkistä. Asiakastilillä on nähtävissä kaikki tilauksesi Tritaniumstore -verkkokaupasta, jotka olet tehnyt kyseisellä sähköpostiosoitteella.
Palautusohjeet:
- Klikkaa tilausta, jonka haluat palauttaa
- Tilauksen oikeassa ylänurkassa on "Pyydä palautusta" painike
- Valitse palautukselle palautusta kuvaava syy pudotusvalikosta
- Klikkaa "Pyydä palautusta"
- Aikajanalta voit seurata tilauksesi tapahtumahistoriaa.
- Käsittelemme palautuspyynnöt normaalisti seuraavana arkipäivänä
- Saat ilmoituksen sähköpostiisi, kun palautuspyyntösi on hyväksytty
- Hyväksytyn palautusilmoituksen yhteydessä saat ohjeet ja palautusosoitteen palautuksen lähetystä varten
- Pakkaa palautuksesi hyvin ja varmista, että palautus sisältää yhteystietosi ja tiedot tilauksestasi
- Sulje palautettava lähetys hyvin, säilytä kaikki palautusasiakirjat ja saamasi seurantakoodi
Huom! Pidäthän huolen siitä, että palautettavat tuotteet ovat puhtaita, myyntikuntoisia ja huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen pakattuja, sillä palautusosastomme taitavat työntekijät arvioivat jokaisen palautustuotteen kunnon tapauskohtaisesti. Valitettavan usein palautetut tuotteet ovat huonossa kunnossa (likaisia, rikkinäisiä, käytettyjä, hajuhaitallisia tms.), jolloin joudumme tekemään paljon töitä saadaksemme tuotteet takaisin myyntikuntoon. Näin ollen on erittäin tärkeää, että palautetut tuotteet ovat yhtä puhtaita ja hyvässä kunnossa kuin ne ovat olleet saapuessa. On myös tärkeää, että palautusta tehdessä tuotteet viikataan ja laitetaan takaisin alkuperäiseen pussiin / pakettiin. Tuotetta ei siis kannata rutistaa kasaan ja ”sulloa” sitä pussiin, sillä se aiheuttaa käsittelijöille lisää työtä ja vaivaa.
Tuotetta voi sovittaa normaalisti, mutta selkeästi käytössä olleen tai likaisen tuotteen hinnasta myyjällä on oikeus vähentää tuotteen arvonalenemista vastaavat kustannukset. Jos asiakas palauttaa tuotteen, joka ei täytä palautettavalle tuotteelle asetettuja vaatimuksia (esimerkiksi palautetussa vaatteessa on tahroja, koiran- tai kissankarvoja, hilsettä, hienhajua/hajuvettä), peritään 30 % - 50 % arvonalenemiskulu tuotteen arvosta. Arvonalenemiskulun suuruus riippuu siitä, että onko tuote myyntikelvoton tai kuinka paljon työtä tuotteen palauttaminen alkuperäiseen kuntoon vaatii.
Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, saat tästä ilmoituksen sähköpostiisi. Palautamme palautettujen tuotteiden hinnan sinulle 1-2 arkipäivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Palautussumma palautetaan aina alkuperäiselle maksutavalle.
Tritanium ei vastaa kadonneista palautuslähetyksistä, joten säilytä palautuksesi kaikki palautusasiakirjat ja seurantakoodi mahdollista myöhempää palautuksen seurantaa varten.
Muuta huomioitavaa:
- Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Noutamattomista tilauksista veloitamme 20,00 euron käsittelykulun.
- Palautettavan tuotteen voi palauttaa myös liikkeellemme osoitteeseen Helatie 4, 80100 Joensuu. Varmista kuitenkin, että tilauksesi on vastaanotettu ja olet saanut siitä kuittauksen. Emme vastaanota muihin osoitteisiin tai muilla toimitustavoilla toimitettuja palautuksia.
- Palautettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Myyjällä on oikeus vähentää tuotteen arvonalenemista vastaavat kustannukset.
- Palautettavat tuotteet tulee lähettää viipymättä tai viimeistään 7 vuorokauden kuluessa hyväksytyn palautusilmoituksen jälkeen.
- Huolehdithan palautuksen mukaan yhteystietosi ja palautettavan tilauksen tiedot.
- Palautettavat tuotteet tulee pakata hyvin. Emme vastaa huonosti pakattujen tuotteiden hajoamisesta, kadonneista paketeista tai noutamattomien toimitusten kustannuksista.
- Säilytä palautusta koskevat dokumentit huolellisesti myöhempää käyttöä varten.
- Tilauksen peruutus on mahdollista niin kauan kunnes tilaus on otettu käsittelyyn. Tällöin voit ilmoittaa tilauksen peruutuksesta vapaamuotoisesti laittamalla sähköpostia osoitteeseen: info@tritaniumstore.fi
Voimme pidättäytyä maksun palautuksesta, kunnes tuotteet ovat palautuneet. Seuraathan itse aktiivisesti palautuslähetystä. Tapauksissa, jossa kuljetusyhtiö kadottaa palautuslähetyksen, ole viipymättä yhteydessä Tritaniumin asiakaspalveluun.
Huomaathan, että palauttamalla tuotteita saatat menettää oikeutesi tilaushetkellä saamiisi etuihin, kuten esimerkiksi ilmaisiin toimituskuluihin, alennuksiin tai ylimääräisiin kaupan päälle annettuihin tuotteisiin. Vähennämme etujen arvon automaattisesti palautettavasta summasta.
Kun haluat vaihtaa tuotteen toiseen, niin toimi seuraavasti:
- Palauta alkuperäinen tuote käyttämällä asiakastilin palautustoimintoa
- Valitse palautuksen syyksi "Muu" ja kirjoita kommenttikenttään "Vaihto toiseen tuotteeseen", jolloin saamme tiedon vaihdosta
- Kun palautuksesi on hyväksytty, saat sähköpostiin palautusohjeet alkuperäiselle tuotteelle
- Voit odottaa että, palautuksesi on saapunut meille tai voit tehdä heti uuden tilauksen vaihdettavalle tuotteelle
- Käsittelemme saapuneet palautukset tavallisesti samana päivänä
- Palautettava summa hyvitetään aina alkuperäiselle maksutavalle ja palautussumma näkyy maksutavalla 1-2 pankkipäivän kuluessa palautuksen kirjauksesta.
Posti – Pikkupaketti (5,90€):
Jaetaan vastaanottajan postiluukkuun, mikäli paketti ei mahdu postiluukusta on paketti noudettavissa Postin ilmoittamasta palvelupisteestä. Toimitusaika: Pääsääntöisesti 1–3 työpäivää.
Matkahuolto – XXS-Paketti (5,90€):
Toimitus lähimpään toimipisteeseen. Toimitusaika: Pääsääntöisesti 1–3 työpäivää.
Posti – Postipaketti (6,90€):
Jaetaan valitsemaasi Postin noutopisteeseen. Toimitusaika: Pääsääntöisesti 1–3 työpäivää.
Matkahuolto – Lähellä Paketti (6,90€):
Toimitus valitsemaasi toimipisteeseen. Toimitusaika: Pääsääntöisesti 1–3 työpäivää.
Posti - Express -paketti kotiovelle (10,90€):
Toimitusaika: Pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä klo 16 mennessä. Jos asiakasta ei tavoiteta jaon yhteydessä, paketti on noudettavissa lähimmästä Postin konttorista. Vastaanottajaa ei kontaktoida erikseen toimituksen yhteydessä.
Nouto:
Maksuton tuotteiden nouto yrityksen toimipisteestä osoitteesta Helatie 4, 80100 Joensuu.
Tuotteet ja mahdolliset toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Maksunvälityspalveluiden toteuttajina ja maksupalveluntarjoajina toimivat verkkokaupassamme:
- Paytrail: Verkkopankkimaksut (mm. OP, Nordea, Danske Bank), mobiilimaksut (MobilePay, Pivo, Siirto), Lasku- ja osamaksupalvelut (mm. OP Lasku, Jousto ja Walley) ja korttimaksaminen (Visa, Visa Electron, Mastercard ja American Express).
- Klarna: Verkkopankki- ja korttimaksut, Lasku / Osamaksu.
- PayPal –maksupalvelu
- Shopify Payments
Tehtyä tilausta voi seurata tilausseuranta-sivujen kautta. Tilausvahvistuksen jälkeen asiakas saa sähköpostitse myös ajan tasalla olevat maksu- ja toimitusvahvistukset, joten tilauksen etenemisen seuraaminen on helppoa. Myös kuitin tulostaminen onnistuu tilausseuranta-sivun kautta.
Kampanja- tai lahjakorttikoodia kysytään ostoskorin / kassasivun oikeassa laidassa. Koodin syöttämisen ja tallentamisen jälkeen järjestelmä laskee automaattisesti alennuksen hintoihin.
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostilla info@tritaniumstore.fi tai puhelimitse asiakaspalveluumme (044 2316 120). Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Normaalista kulumisesta, tuotteen virheellisestä käytöstä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä johtuvat ongelmat eivät oikeuta reklamoimiseen. Epäselvissä tapauksissa reklamoidut tuotteet toimitetaan valmistajalle, jolloin käsittely kestää yleensä useamman viikon. Mikäli kyseessä on selkeä valmistusvirhe, toimitamme korvaavan tuotteen välittömästi.
Pääset katsomaan kaikki jälleenmyyjämme paikkakunnittain täältä.
Kyllä, Tritanium on 100% suomalainen brändi. Tuotesuunnittelu ja päätoimipiste sijaitsevat Pohjois-Karjalassa, Joensuussa.